fbpx

**הערה חשובה – מדובר בהמלצה לטיול בשוויץ, יעד יקר במיוחד (ניתן להוזיל חלק מהמרכיבים אם מוכנים לשכור קראוואן/לבשל ולא לאכול בכלל בחוץ, אבל ככלל זו אחת המדינות היקרות בעולם).


יונגפראו – מדריך מלא |בואו לטייל איתי בשוויץ

המדריך הזה מפרט את המידע על יונגפראו | עונות מומלצות להגעה, מלונות מומלצים, איך לטייל ומה לעשות 

יונגפראו

מוזמנים/ות לבקר באינסטגרם שלי לתכנים נוספים שלא עולים באתר.

ל-15% הנחה ומדריך התקנה והפעלה לחבילות אינטרנט מוזלות לחו״ל דרך airalo, לחצו כאן

לדף ההטבות שלי לחצו כאן

מחפשים/ות ביטוח נסיעות? נחלים עושים לכם השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח ומוצאים לכם את הפוליסה הכי משתלמת ומותאמת לצרכים שלכם – לחצו כאן

לכתבות נוספות בבלוג לחצו כאן

בואו לטייל איתי בשוויץ!


אזור יונגפראו הוא אחד האזורים הכי יפים שביקרתי בהם בחיי, והיתרון הכי גדול בו זה שקשה מאד ליפול – כמעט כל מקום עוצר נשימה. אינטרלקן היא העיירה הגדולה באזור ויעד תיירותי פופולרי שמשמש נקודת יציאה נוחה וקלה בשביל כל אזור יונגפראו (עם זאת, אנחנו בחרנו ללון בגרינדלוולד).

מתי כדאי לבקר?

יונגפראו יפהפיה בחורף ובקיץ. אם אתם מחפשים להגיע לחוות את הנוף האלפיני בקיץ החמים, אז מאי עד ראשית/אמצע ספטמבר זו התקופה האידיאלית להגיע. בחורף האזור הוא אזור סקי פופולרי ומתאים להגיע בחודשים פברואר-מרץ, ואם תגיעו בשבועות שלפני חג המולד, העיירות המושלגות מקושטות לקראת החג וזה זמן יפהפה לטיול (יש לציין שלא הייתי באזור בחורף עדיין), אבל לא בהכרח מתאים לסקי.


איך מגיעים?

טיסה ישירה לציריך היא הדרך האידיאלית והקצרה. משדה התעופה בציריך הדרך הקצרה ביותר להגיע לאזור אינטרלקן היא באמצעות רכב – כשעתיים. כמו כן, ישנה אפשרות להגיע ברכבת ישירה לאינטרלקן, יש מדי יום כ-7 רכבות ישירות כאלו – גם כאן זה לוקח כשעתיים. למרות שלדעתי החוויה ברכב עדיפה (להגיע לנקודות ייחודיות, לעצור בצידי הדרך), ניתן לטייל באזור בתחבורה ציבורית בצורה נוחה בהחלט. עיירות יפהפיות, ברמה הבינלאומית, כמו גרינדלוולד ולאוטרברונן פחות נוחות להגעה בתחבורה ציבורית. יש לציין שהתניידות בתחבורה ציבורית בשוויץ היא לא אופציה זולה בהרבה, אם בכלל, מהשכרת רכב. שימוש בתחבורה ציבורית ללא הגבלה באזור יונגפראו עולה החל מכ-600 ש״ח לבנאדם (תלוי לכמה ימים אתם רוכשים). יש כרטיסי קומבו למשפחות וכו׳ שיכולים להוזיל.

לרכישת כרטיסי רכבת בשוויץ – לחצו כאן.

לכרטיס שימוש חופשי בתחבורה הציבורית באזור יונגפראו – לחצו כאן.


לכמה זמן כדאי לנסוע?

תלוי בכםֿ, אני אישית הייתי יכולה לגור בגרינדלוולד כמה חודשים:) אבל לדעתי, מינימום של 5 ימים מספיק לחוות טעימה של האזור.


איפה ישנים?

מלונות באינטרלקן

כאמור שוויץ היא מדינה יקרה לטיול, אבל למרות זאת, השתדלתי לרכז כמה אפשרויות שנחשבות בטווח הנמוך של עלויות לינה *ביחס לשוויץ*

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון דרך הקישורים במדריכים שאני כותבת, אני מקבלת עמלה קטנה ואתם לא משלמים שקל יותר. אשמח אם תפרגנו לעבודה שלי ותרכשו דרך הקישורים ששמתי בכתבה. תודה רבה, אני מעריכה את זה 3>

לינה בתקציב נמוך (ביחס לשוויץ)

הוסטל נחמד, במיקום מצוין של כ-450 מטר מתחנת הרכבת אינטרלקן מערב, בקרבת הנהר. יש חדרי משפחה ל5-6 נפשות (החל מ-950 ש״ח ללילה), יש חדרים פרטיים (החל מ-680 ש״ח ללילה), וגם דורמיטוריום החל מ-190 ש״ח ללילה). במסעדה יש אינטרנט אלחוטי חינם.
התמונה לקוחה מאתר המלון
לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

Budget Waldhotel Unspunnen

מלון קטן לבעלי תקציב מוגבל לשוויץ, מרחק 4 דקות נסיעה מתחנת רכבת אינטרלקן מערב.

החדרים במלון פרטיים, אך המקלחות והשירותים משותפים לכל האורחים, אך בכל החדרים יש כיור. המלון מהווה בסיס אידיאלי לטיולים להרים ולאגמים. המחירים ללילה לחדר פרטי מתחילה החל מ-450 ש״ח ללילה, אבל המחירים עולים ביולי אוגוסט.

במלון יש מסעדה ונוף יפהפה, חניה חינם ואינטרנט אלחוטי חינם.

יונגפראו

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

לינה בטווח מחירים בינוני

Alpina Hotel

מלון שני כוכבים נחמד, עם חדרים פרטיים (כולל שירותים ומקלחת פרטיים). ממוקם במרכז אינטרלקן ו-10 דקות הליכה מתחנת רכבת מערב. במלון יש מסעדה, חניה ללא תשלום לאורחים ואינטרנט אלחוטי חינם. מחירים לזוג בשיא העונה החל מכ-840 ש״ח ללילה.

יונגפראו

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

Hotel Central Continental

מלון 3 כוכבים בלב העיר, ממש על גדות הנהר. 3 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת אינטרלקן מערב. המלון מגיש ארוחת בוקר בסיסית יחסית, יש בו מסעדה אסייתית, פאב אירי ובר קוקטיילים. החל מ-820 ש״ח ללילה לזוג (ארוחת הבוקר כלולה).

יונגפראו

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

Boutique Hotel Bellevue

מלון 4 כוכבים במרכז העיר, צמוד לנהר. בכל החדרים יש מרפסות עם נוף לנהר או להרים, ויש חדרים שמתאימים גם למשפחות. המלון מציע חניה חינם לאורחים, ובצמוד למלון יש שורה של מסעדות. מחיר לזוג ללילה בשיא העונה מתחיל מכ-1000 ש״ח ללילה.

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

The HEY HOTEL

מלון 4 כוכבים, מרחק 400 מטרים מתחנת הרכבת אינטרלקן מערב. המלון מתאים ליחידים וזוגות. בנוסף, ניתן למצוא חדרי משפחה המתאימים לעד 5 אנשים. מחיר לזוג ללילה בשיא העונה מתחיל מכ-1500 ש״ח ללילה.

יונגפראו

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

 

לינה בטווח מחירים גבוה/מלונות ספא

Victoria Jungfrau Grand Hotel & Spa

מלון ספא 5 כוכבים, 2 בריכות, חדר כושר, ספא מאובזר – סאונה, טיפולי ספא, שיעורי יוגה, חמאם ועוד. יש מסעדה, בר ובית קפה בשטח המלוןֿ, ובמרחק 1-2 דקות הליכה ישנן עוד מסעדות. יש מועדון ילדים, גינה ענקית עם אזור לפיקניק ונוף להרים. מחיר ללילה לזוג מתחיל מכ-3000 ש״ח ללילה, מתאים לחופשת ספא בחורף או בקיץ.

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

BEATUS Wellness- & Spa-Hotel

מלון ספא 5 כוכבים הנמצא לחופי אגם Thun, מרחק של כ-10 ק״מ ממרכז אינטרלקן. יש הסעות משדה התעופה (בתשלום נוסף), סמיכות לתחבורה ציבורית, חנייה חינם. המלון מציע שלל פעילויות באגם, מתחם ספא הכולל ג׳קוזי, סאונה, חמאם, חדרי טיפולים, חדר כושר ועוד. במלון יש 2 בריכות, מסעדה ובר. יש לציין, שלמרות שיש שירותי בייביסיטר ומשחקייה לילדים, הבריכות והספא הם למבוגרים בלבד. המחיר ללילה לזוג הוא החל מ-2000 ש״ח, מתאים לחופשת ספא בקיץ ובחורף.

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

לרשימת מלונות המלאה באינטרלקן, לחצו כאן


מלונות בגרינדלוולד – אנחנו העדפנו להתארח במלון בגרינדלוולד. למרות שהיה כתוב שהיא מאד מתוירת – זה לא הרגיש ככה בכלל (באמצע חודש יוני, ייתכן שביולי אוגוסט הרבה יותר עמוס).

Boutique Hotel Glacier 

מלון 4 כוכבים יפהפה עם נוף מדהים, בריכה, ג׳קוזי, מסעדה ובר, ארוחת בוקר מצוינת (התארחתי במלון) וספא. מיקום מעולה בגרינדלוולד. המלון הוקם ב-1864(!) וחלק מהחדרים הם במבנה המקורי. חוויה מיוחדת ומומלצת. המלון פחות מתאים למשפחות (חדרים קטנים, אין חדרי משחקים/שירותים לילדים) ומחיר ללילה לזוג מתחיל ב-1150 ש״ח – ממליצה להזמין כמה שיותר זמן מראש, החדרים עפים כמו לחמניות.

יונגפראו יונגפראו

התמונות הן שלי:)

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

Hotel Kreuz&Post**** Grindelwald

מלון במיקום מנצח, 15 מטרים בלבד מתחנת הרכבת. מלון 4 כוכבים ויש בו ספא, ג׳קוזי, סאונה, חמאם, מסעדה ובר.

במלון יש אפשרות לחדרי משפחה. מחיר לזוג ללילה מתחיל מ1200 ש״ח.

יונגפראו

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן

מלון 4 כוכבים, הנחשב לאחד המלונות היפים והמומלצים (!) בגרינדלוולד. המלון משקיף על נוף יפהפה להרים, ונמצא בסמוך לרכבל. במלון יש מתחם ספא, חדר כושר, בר ומסעדה.

התמונה לקוחה מאתר המלון

לרשימת המלונות המלאה בגרינדלוולד, לחצו כאן

מלון נוסף מומלץ באזור, שרציתי ממש להכניס 3> הפעם בכפר אנדרמט –

נחשב למלון ספא מהיוקרתיים בשוויץ, מושלם לחופשת חורף או קיץ. נמצא בקרבה של 300 מטרים לאתר הסקי המקומי. הוא מציע 2 בריכות, מתחם ספא ענק, 3 מסעדות והמלון אפילו ידידותי לבעלי חיים (צריך לעדכן מראש). המלון ידוע בעיצוב היפהפה שלו והנוף הכפרי הנצפה ממנו. מחיר ללילה לזוג מתחיל בכ-2600 ש״ח.

התמונה לקוחה מאתר המלון

לבדיקת זמינות חדרים במלון ומידע נוסף לחצו כאן


מה עושים?

טיול בקרוואן

יש לציין שניתן לטייל באזור בקרוואן ולהוזיל עלויות לינה. אני באופן אישי טרם התנסתי בסוג טיול כזה, אבל חברתי תאיר פאר טיילה בקרוואן עם משפחתה באזור וניתן לקרוא על זה כאן.

תכנון הטיול 

ראשית כל, חובה להיכנס לאתר הרשמי של יונגפראו – יש בו הצעות למסלולים, יש בו תחזיות מזג אוויר ומצלמות (מומלץ מאד להיעזר בהן לפני יציאה למסלולים). יש בו כרטיסי קומבו לאטרקציות שונות ולכרטיסים משולבים לתחבורה ציבורית ורכבלים.

אוכל

בשוויץ ניתן למצוא מחירים סבירים ללינה, אבל דבר אחר שקשה למצוא זה אוכל במחירים סבירים. האוכל מאד יקר. אני ממליצה לחפש סופרמרקט בקרבתכם ולקנות בו מים ומצרכים כדי שלא תצטרכו לאכול בחוץ כל הזמן.

מזכירה שהכתבה הזו היא לחופשת קיץ, ויש לקחת בחשבון שבחורף הרבה מהעיירות הן למרגלות אתרי סקי. הנה כמה מהפעילויות והמקומות המומלצים לביקור באזור:

גרינדלוולד Grindelwald – ממוקמת כ-20 ק״מ בלבד מאינטרלקן. גרינדלוולד היא עיירת סקי שבקיץ הופכת להיות אחד המקומות הכי יפים בעולם (בעיניי), מרחבים ירוקים, בתים כפריים, ערוגות פרחים וכל זה למרגלות האלפים היפהפיים. העיירה היא בסיס מצוין לטיולים באזור, גם לאוהבי טיולים רגליים ובאופניים.

רכבל הר פירסט – בגרינדלוולד ניתן למצוא רכבת לפסגת ההר פירסט First לצפות בנוף עוצר נשימה.

אגם Bachalpsee – אגם אלפיני יפהפה, שהמסלול אליו יחסית קל. אורך המסלול לכל כיוון הוא כ-3 ק״מ, כשעה לכל כיוון. למסלול אפשר להגיע מהתחנה העליונה של הרכבל, ובמזג אוויר מספיק נוח – המסלול גם נוח עם עגלות.

לאוטרברונן Lauterbrunnen – בעקרון רק להגיע לעיירה ולא לזוז מספק שלוות נפש לכל החיים. העיירה נמצאת מרחק נסיעה של כ-10-15 דקות מגרינדלוולד. במרכז העיר עובר נהר ולאורכו יש מסלול הליכה קל למרגלות ההרים.

מפלי שטאובך – המפל המרשים ביותר בעמק לאוטרברונן.

מגלשות הרים ב-Pfingstegg – אחת הפעילויות האהובות עליי באלפים הן מגלשות הרים, ובפינגשטג יש מסלול יפהפה. מתאים לילדים.

מפלי טרימלבך – ריכוז יפהפה של כ-10 מפלים עוצמתיים, אשר חצבו בסלע צורות מרהיבות. ניתן לעלות לחלק העליון של המפלים במעלית, רק שימו לב שנרטבים אז מומלץ להגיע עם מעיל גשם וגם נעלי הליכה טובות שכן המסלול חלקלק ורטוב.


בואו לאינסטגרם או לטיקטוק,

ל-15% הנחה ומדריך התקנה והפעלה לחבילות אינטרנט מוזלות לחו״ל דרך airalo, לחצו כאן, והכי חשוב – תהנו!

אלה:)

 

ella

ellatravelworld