fbpx

סקירה של מלונות שהתארחתי בהם באיי סיישל – במאהה, לה דיג ופרלין.

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון דרך הקישורים במדריכים שאני כותבת, אני מקבלת עמלה קטנה ואתם לא משלמים שקל יותר. אשמח אם תפרגנו לעבודה שלי ותרכשו דרך הקישורים ששמתי בכתבה. תודה רבה, אני מעריכה את זה 3>

טיפ חשוב: ככלל אצבע, ממליצה לכם להזמין מלונות דרך הסמארטפון. למשל, ראיתם מלון שמעניין אתכם? לחצו על הקישור והזמינו מהסמארטפון. הסיבה – פעמים רבות בוקינג ואתרים נוספים מציעים mobile rates כיוון שמעודדים לרכוש דרך האפליקציות, ואתם יכולים לקבל הנחה של 5-10% נוספים.


איי סיישל מורכבים מקבוצה של 115 איים באוקיינוס ההודי, צפונית למדגסקר. שלושת האיים המרכזיים והנגישים ביותר הם מאהה (האי הגדול והמרכזי), פרלין (Praslin, מבוטא ללא ה-S) ולה דיג (ובו אחד החופים הכי יפים בעולם).

לרשימת המלונות המלאה באי מאהה (האי הגדול והמרכזי) לחצו כאן.

לרשימת המלונות המלאה בפרלין לחצו כאן

לרשימת המלונות המלאה בלה דיג לחצו כאן

כלל אצבע: להזמין מהסמארטפון פעמים רבות יהיה זול יותר, בגלל mobile rate שבוקינג נותנים לרוכשים מהמובייל. 


דבר חשוב שצריך לדעת על איי סיישל – החופשה באיי סיישל היא חופשה יקרה, ולכן גם ברמה יחסית נמוכה של מלונות, ולכן פעמים רבות תמצאו קושי למצוא מקומות טובים במחירים נמוכים. אני משלבת בכתבה טווחי מחירים טובים יחסית לאיי סיישל ועד הטווח הבינוני-גבוה.


מאהה

מאהה הוא האי הראשי והמרכזי שבו שוכנת בירת סיישל ויקטוריה ושדה התעופה הבינלאומי. האי יפהפה, מלא בג׳ונגלים, חופים יפהפיים, חיי לילה ומלונות יוקרה.

Club Med Seychelles (אי סנט אן)
רשת קלאב מד היא רשת ידועה. באיי סיישל היא בנתה את המלון על אי נפרד, מרחק הפלגה של 15 דקות ממאהה. המלון נפתח ב27.3.2021 והדרך היחידה להגיע ולצאת מהאי היא דרך מעבורת שמוציאים קלאב מד ממאהה. האי סנט אן הוא שמורת טבע, וקלאב מד סיישל הוא מלון יוקרה בדרגת Exclusive Collection ומלון שמאד מכבד את היותו בתוך שמורת טבע: המלון הוא ריזורט Eco-Friendly, אין כלל שימוש בפלסטיק, כל הקלנועיות בריזורט הם חשמליים בלבד, גידולים בוטניים שונים על האי, מזגנים שנכבים אוטומטית איך שנפתחות הדלתות/חלונות ועוד.

מלבד זאת, מדובר במלון ברמת פינוק מאד גבוהה. יש אזור למבוגרים בלבד ואזור למשפחות, יש כמה בריכות, שני חופים פרטיים עיקריים, 5 מסעדות שונות, מספר ברים, אפשרות לשנורקלים, ספא, הפעלות ואפילו צבה ענקית בת כ-100 שמסתובבת חופשי בשטח המלון.

למי מתאים?
משפחות וזוגות וכל קומבינציה אחרת.
שימו לב שיש אזורים למבוגרים בלבד כך שמי שרוצים שקט ופרטיות – יש מלא.

מחירים
החל מ-2000 יורו לשבוע לבנאדם בחדר לזוג. קחו בחשבון שזה מלון הכל כלול – ארוחות, אלכוהול וחלק מהפעילויות (ספא לא כלול, טיולים מחוץ לאי לא כלולים ועוד).

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

סוויטת ג׳וניור קלאב מד
מלונות באיי סיישל

התמונות צולמו על ידי


L'Escale

אחד המלונות הכי מיוחדים שביקרתי בהם ומהיפים במלונות בסיישל. המלון נמצא בויקטוריה, באי מאהה. המלון שייך למשפחה (!) שבנתה את הקומפלקס כבית נופש, והסבה אותו למלון (סמרץ 2021). במלון יש 22 חדרים בלבד והוא בסטנדרט האירוח הגבוה ביותר ושייך למועדון Small Luxury Hotels of the World. הבנייה והעיצוב מוקפדים, וניכר שזה לא נבנה כמלון אלא כבית – אין קבלה, רהיטים ועיצוב חדרים מזכיר יותר בית. הבית היוקרתי ביותר שהייתי בו, אבל בית.

במלון יש בריכת אינפינטי הפונה לים, סוויטות שונות עם בריכות אינפינטי גם כן, וילה יוקרתית (מחיר של 10,000 יורו ללילה), מסעדה (מהטובות שהיינו בהן בסיישל) ואולי אחד ממכוני הספא הכי טובים שהייתי בהם בחיי.

למי מתאים?
זוגות ומבוגרים בלבד באופן כללי. אפשר להגיע למלון עם ילדים, אבל לדעתי האישית ילדים קטנים לא יהנו במלון הזה. אין בו שום פעילות לילדים, הוא לא בנוי לאירוח של ילדים, המסעדה בו אנינת טעם ואין מנות ילדים. 

מה עוד צריך לדעת?
המלון נמצא על המים, אך לא עם גישה לחוף. יש למלון מעגן יאכטות פרטי ולכן הנוף הוא למעגן. הצד השני של המלון פונה לנוף הג׳ונגלי היפהפה של מאהה. במרחק נסיעה של 5-10 דקות מהמלון יש חופים יפהפים, אבל מי שחשוב להם להיות במלון עם גישה פרטית לחוף ים, ייתכן וזה לא המלון עבורכם. בלי קשר, מאחלת לכל מי שאני אוהבת ללון שם לפחות לילה, חוויה בלתי נשכחת.

מחירים
החל מ-400 יורו ללילה.

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

מלונות בסיישל

 

ֿ

 

מלונות בסיישל

 

 

מלונות בסיישל
מלונות בסיישל
 
 

 

 

 

 

 

 

התמונות צולמו על ידי 🙂


Constance Ephelia
רשת Constance היא רשת מלונות יוקרה ידועה, ובאיי סיישל יש לה שני בתי מלון – קונסטנס אפליה שנמצאת באי מאהה, וקונסטנס למוריה שנמצאת באי פרלין. בקונסטנס למוריה ביקרתי אך לא לנתי שם, ובקונסטנס אפליה לנתי ולכן אשמח להמליץ.

מדובר במלון על שטח ענק עם כ-220 חדרים וחופים פרטיים באי מאהה, אך כ-40 דקות נסיעה מויקטוריה, העיר הבירה. המלון מציע חדרים בסיסיים, סוויטות ג׳וניור, וילות מבודדות על ההר שפונות לים ועוד. יש במלון 5 מסעדות ושלל ברים, ספא והמון מרחב. נהוג להזמין קלנועיות ממקום למקום עקב המרחקים הארוכים. החדרים ברמה גבוהה ועיצוב חמוד מאד. מי שמחפשים מלון במאהה ברמה גבוהה מאד עם חוף ים פרטי יפהפה ומסעדות טובות, קונסטנס הוא בהחלט אופציה טובה.

 

מלונות בסיישל
התמונות צולמו על ידי:)

למי מתאים?
לכולם, יש אופציות לכולם – מבוגרים, זוגות, משפחות.

 

מה עוד צריך לדעת?
חשוב לציין שזה מלון אהוב במיוחד על ישראלים.

יש לרשת Constance עוד מלון באי פרלין, Constance Lemuria. ביקרתי בו רק לכמה שעות אבל לא ראיתי את החדרים. המלון יותר חדש, עדכני ומבודד. יש לו חוף ים פראי יפהפה, מגרש גולף, מסעדות ועוד. והמחירים שלו מעט יותר יקרים מה-Constance במאהה.

מחירים
החל מ450 יורו ללילה לחדרים עם נוף לגינה, סוויטות ג׳וניור החל מ-600 יורו ללילה ווילות יוקרה פרטיות במחירים של החל מ-1000 יורו ועד 4000 יורו ללילה (מתאימות ל-4 אנשים).

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן.


Four Seasons

לרשת מלונות היוקרה הידועה מלון יפהפה באי מאהה, עם חוף ים פרטי מהיפים באי. המלון מציע שלל סוגי חדרים, כולל סוויטות מבודדות על ההר שצופות אל הים, חדרי משפחות, ווילות עם חצרות ועוד.

למי מתאים?

לכולם – חדרים מבודדים ורומנטיים לזוגות, חדרי משפחות ושלל פעילויות לילדים.

מה עוד צריך לדעת?

המלון כולל ספא, חדר כושר, שלל פעילויות מים לאורחים, 2 מסעדות, 2 ברים כולל בר לאונג׳ יוקרתי ומועדון ילדים עם שירותי בייביסיטר. יש גם שירותי קלנועית שאוספים מחוף הים ועד לחדר כדי שלא תצטרכו ללכת ברגל (היינו בחוף ים, כדי לחזור למלון יש חתיכת עלייה, בטח אם אתם בוילות המבודדות יותר).

מחירים

החל מ-1400 יורו ללילה לזוג ועוד הרבה יותר גבוה מזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התמונות לקוחות מאתר המלון

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

לרשימת המלונות המלאה באי מאהה (האי הגדול והמרכזי) לחצו כאן.


פרלין

פרלין הוא אי שניתן להגיע אליו במעבורת יומית מהאי מאהה או האי לה דיג או בטיסה קצרה ממאהה.

Le Duc De Praslin

לה דוק דה פרלין הוא מלון בבעלות סיישלית מקומית באי פרלין וזה בדיוק מה שמייחד אותו – אותה אווירה מקומית אותנטית. המקום מציע חוף ים פרטי ו-2 בר-מסעדה. בערבים יש מופעי מוזיקה ומסיבות שבהן רוב האנשים מקומיים. יש לציין שזה ייחודי, שכן הרוב המוחלט של המלונות בסיישל הם בבעלות זרה. במלון יש כ-160 חדרים והוא מורכב ממספר חלקים ואגפים. חדרי קרקע עם בריכה משותפת, סוויטות עם בריכות פרטיות, חדרים בסיסיים יותר ווילת 360 מעלות הצופה על האי כולו (מגיעה עם רכב).

מלבד חוף הים היפהפה והמסעדות, יש גם ספא טוב (עשינו טיפול) וחדר כושר. בחלק מהבריכות יש אופציה להפוך את הבריכה לג׳קוזי. 

למי מתאים?
למשפחות יכול להיות מאד נחמד, אבל אני עדיין הייתי מעדיפה את הקונסטנס ואת קלאב מד למשפחות. לדעתי זה מלון מצוין לזוגות ולצעירים.

מה עוד צריך לדעת?
שירות מעולה. לא מאד מתויר על ידי ישראלים (הוא לא שייך לשום רשת).

מחירים

החל מ-400 יורו לזוג ללילה. בחלק מהחבילות המחיר כולל ארוחת בוקר וערב.

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

מלונות בסיישל

 

מלונות באיי סיישל

 

 

התמונות צולמו על ידי:)


מלון Bliss

מלון בליס הוא מלון באי פרלין. המלון נמצא על חוף ים שבין אפריל לאוקטובר הוא חוף לא נוח לשחייה (אצות ים רבות). במלון יש בריכה, וגם חדרים עם בריכות. החלק השני של המלון נמצא בבקתות בונגלו יפהפיות באזור הג׳ונגלי של המלון במרחק 3-4 דקות הליכה מהחוף (הבונגלוס במחירים נמוכים יותר).

החדרים והמלון מעוצבים בצורה מדהימה ובטוב טעם. יש בו מסעדה טובה, בר, בריכה וספא טוב. עם זאת, מדובר במלון מעט יותר פשוט מבחינת Facilities בהשוואה לאחרים בכתבה.

למי מתאים?
זוגות. גודל החדרים והאווירה במלון לא מתאימים לילדים, אין גם שום תשתיות לילדים או תפריטי ילדים.

מה עוד צריך לדעת?
מקום שרוב האורחים בו צעירים והוא לא מוכר בקרב ישראלים (לטענת המלון).
המלון במרחק נסיעה קצרה מהחופים השווים של פרלין.

מחירים
החל מ-300 יורו ללילה. יש חדרי משפחה (מתאים ל4 אנשים) החל מ-450 יורו ללילה.

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

לרשימת המלונות המלאה בפרלין לחצו כאן

מלונות באיי סיישל

 

 

מלונות באיי סיישל

 

מלונות באיי סיישל

התמונות צולמו על ידי:)


לה דיג

לה דיג הוא אי קטן שניתן להגיע אליו באמצעות מעבורה ממאהה ומפרלין. הוא ידוע בכך שיש בו כמה מהחופים הכי יפים בעולם והאווירה ה-laid back בהשוואה לפרלין ומאהה (שזה מצחיק כי הם ממש איים laid back בהשוואה לישראל).

Secret Villa

מלון מקסים בלה דיג, עם דירוג מצוין בבוקינג (9.3) ובמחירים שפויים יחסים לסיישל וציון גבוה של value for money.

המיקום הוא הררי עם נוף לחלקים רבים באי. צריך רכב/נהג כדי להתנייד משם ליתר האי.

מה עוד צריך לדעת?
אמנם ילדים יכולים להתארח החל מגיל 4, אבל המקום מתאים בעיקר לזוגות ופחות למשפחות עם ילדים. 

מחירים
החל 180-200 יורו ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התמונות לקוחות מאתר המלון

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן


Le Repaire – Boutique Hotel & Restaurant

מלון בוטיק ששוכן לצד החוף בלה דיג, במיקום הליכה של 5 דקות ממרכז העיר ולדעתי זה היתרון המרכזי שלו.

במלון יש מסעדה, בריכה, ניתן לשכור אופניים כדי לרכוב לאורך האי (מומלץ) והיא קרובה מאד לסופרמקטים, בתי קפה ועוד.

למי מתאים?

מתאים גם לכולם – זוגות, צעירים, משפחות. יש גם חדרי משפחות גדולים.

מחירים

החל מ-250 יורו לילה לזוג.

לבדיקת זמינות ומידע נוסף על המלון – לחצו כאן

לרשימת המלונות המלאה בלה דיג לחצו כאן

התמונות לקוחות מאתר המלון

גילוי נאות: הוזמנתי על ידי משרד התיירות של אייי סיישל לסיקור.

ל-15% הנחה ברכישת esim של airalo לחבילות אינטרנט לחו״ל (ההנחה רב פעמית) לחצו כאן.

למנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב – גם לאחר הרכישה – לחצו כאן

מוזמנים ומוזמנות לאינסטגרם וליוטיוב

אלה

 

ella

ellatravelworld