fbpx

המלצות לפעילויות וטיול בירושלים

שתפו לחברים וחברות

הזמינו מלון עכשיו:

הכתבות האחרונות מבלוג הטיולים שלי:

חפשו אותי במדיה:
ellatravelsworld

באינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק וטוויטר

שאלה? רעיון? דברו אליי

המלצות לטיול מושלם בירושלים - מקומות מומלצים לטיול בירושלים, מתאים גם למשפחות

לכבוד יום ירושלים, איגדתי כמה המלצות לטיול מושלם בירושלים – תצפיות, מסעדות ופעילויות.
אם אתם/ן מחפשים/ות המלצות למלונות בירושלים, בקרו בכתבה על מלונות בירושלים.
בואו נצלול להמלצות על טיולים בירושלים:

מוזמנים/ות לבקר באינסטגרם שלי לתכנים נוספים שלא עולים באתר


הר הבית

עליה להר הבית היא חוויה מדהימה – תרבותית, היסטורית וגם אדריכלית. עם זאת, מדובר במקום נפיץ בלשון המעטה. חשוב לציין שלהר הבית הגענו בליווי מדריכים, וצריך לוודא שמדובר בתקופה בלי מתיחות בטחונית. מומלץ להגיע מוקדם בבוקר כשלא מאד עמוס. דגשי לבוש: חולצות ארוכות, ללא מחשוף, חצאיות ארוכות ומכנסיים ארוכים (גם לגברים – לא יתנו לכם להיכנס עם מכנסיים קצרים).

ביקור בהר הבית

ביקור בהר הבית

ביקור בהר הבית

מעוניינים/ות? ממליצה על דנה חפצדי, מומחית לירושלים שמוציאה סיורי תוכן חוויתיים (כולל קולינריים). מוזמנים/ות להגיד שהגעתם דרכי:)

 


 

בית הקפה של משק עפאים

בית הנסן, מרכז לעיצוב ומדיה שהיה במאה ה-19 בית חולים למצורעים (!), ידוע כבית לתערוכות עיצוב ואירועים שונים, ויש בו גם את בית הקפה הצמחוני, חלבי כשר (יש גם אופציות טבעוניות).

בית הנסן

בבית קפה יש בנוסף את החנות של המשק עם מבחר גבינות, זיתים שמן זית, ביצים, ריבות ועוד. אפשרות נוספת היא לאסוף צלחת פיקניק זוגית עם לחמים, גבינות, ירקות, כריכים ושתייה. יש הרבה מקומות יפים ומוצלים בבית הנסן שבהם אפשר לשבת.

משק עפאים בית הנסן

בית הנסן

 

 

 

 

 

 

 



מלון האשימי

מלון האשימי נמצא בלב העיר העתיקה, ויש בו תצפית יפהפיה ומיוחדת על הכותל והר הבית. התצפית היא מתוך בית הקפה מסעדה וצריך להזמין משהו לשתות/לאכול כדי לשהות שם. שווה במיוחד, ובפעמיים שהייתי לא היה עמוס בכלל. לא כשר.

 


 

מסעדת צמח

מסעדה על טהרת הצמחים מקבוצת מחניודה, בסמוך לשוק מחניודה. המסעדה מפתיעה מאד מבחינת טעמים והיצע מגוון של מנות. לטעמי היא טיפה יקרה מדי למסעדה צמחונית, אבל עדיין שווה ביקור כי היא באמת מצוינת, המנות משתנות ומגוונות – בכל פעם שביקרתי היו שינויים בתפריט. לא כשר.

מסעדת צמח

 

מסעדת צמח

מסעדת צמח

 

 

 

 

 

 

 

 


 

קפה נוקטורנו

מוסד קולינרי-תרבותי ידוע בירושלים הוא קפה נוקטורנו, בית קפה ומסעדה צמחונית, חלבית וכשרה (יש גם אופציות טבעוניות). ודאי יצא לחלקכם להיות שם בהופעות/הרצאות, אז אני ממליצה בחום לא לפספס את הקינוחים בפעם הבאה שאתם מגיעים לנוקטורנו, מדרחוב בצלאל-שץ בשכונת נחלאות.

 

קפה נוקטורנו קפה נוקטורנו

 


 

מסעדת Rooftop במלון ממילא

מסעדת ה-Rooftop בגג מלון ממילא עם הנוף היפה בעיר, מסעדה כשרה עם מנות טובות וקוקטיילים מצוינים. חשוב להזמין מקום מראש. חניה מומלצת בחניון ממילא.

מסעדת rooftop מלון ממילא

מסעדת rooftop מלון ממילא

מסעדת rooftop מלון ממילא 

 



קפה קדוש

עוד מוסד ירושלמי ותיק, פטיסרי מצוין בניצוחה של קרן קדוש. מלבד האופציות המתוקות גם ארוחות בוקר מצוינות. להגיע כמה שיותר מוקדם. הגענו ב-09:00 בבוקר ביום שישי וכבר היה תור! המקום כשר בהשגחת רבנות צהר.

קפה פטיסרי קדוש קפה פטיסרי קדוש קפה פטיסרי קדוש


התצפית ממלון נוטרדאם

בית המלון נוטרדאם ממוקם בין עיריית ירושלים והעיר העתיקה, ומגג המלון יש תצפית יפהפיה על האזור. כשמגיעים למסעדה עולים לבית הקפה/ מסעדה, כשאני ביקרתי בדצמבר 2022 הכניסה הייתה חופשית, אבל אנשים אחרים אמרו לי שגבו כסף בכניסה כשהם ביקרו.

תצפית מלון נוטרדאם



הר מופע אורות בעיר דוד

מופע אורקולי יפהפה (לדעתי ברמה העולמית) על ההיסטוריה של העיר ירושלים והסיפור של העם היהודי. מתאים גם לילדים מעל גיל 8. חשוב לציין, בשל אופיו הארכאולוגי של האתר הוא כולל מדרגות ואינו מונגש למתקשים בהליכה. אורך המופע כ-45 דקות. קישור לרכישת כרטיסים.

מופע אורות עיר דוד מופע אורות עיר דוד

 


 

טעימות יין ביקב ירושלים

ליקב ירושלים המצוין יש מרכז מבקרים לטעימות יין – מתאים לאירועי קבוצות וגם ליחידים. מרכז המבקרים נמצא בצמוד לטחנת הרוח מונטיפיורי במשכנות שאננים. יש לציין שמלבד חווית היין, המקום צופה לחומות העיר העתיקה. קישור להזמנת מקום.

יקב ירושלים טעימות יין יקב ירושלים

טעימות יין בירושלים


 

בר מסעדה Margo

בר מסעדה חדשה כשר וחדש יחסית שנמצא במלון Stay Inn. מסעדה מצוינת, מהטובות שהייתי בהן בחודשים האחרונים. המחירים ב-value for money לא רע בכלל ומבחר יינות מצוין. להזמין מראש בקישור.

מסעדת מרגו ירושלים



מוזיאון ישראל

בשנה האחרונה יצא לי לבקר במוזיאון ישראל לאחר זמן רב שלא ביקרתי ואחרי שביקרתי במוזיאונים רבים בשנים האחרונות בכל יבשות העולם (חוץ מאנטרקטיקה), אפשר לומר בשקט שמדובר במוזיאון ברמה בינלאומית. תערוכות מעניינות, היסטוריה מרתקת על החיים הקדומים בישראל, מיצגי ארכיאולוגיה מרשימים וחיבור עדכני לימינו אנו. יש גם פעילויות לילדים. נגיש למתקשים בהליכה. קישור למידע על תערוכות, שעות פתיחה ופעילויות לילדים ומשפחות.

מוזיאון ישראל  מוזיאון ישראלמוזיאון ישראל

 


להמלצות על מלונות בירושלים, בקרו כאן.

לדף הטבות שלי לחצו כאן

מחפשים/ות ביטוח נסיעות? נחלים עושים לכם השוואת מחירים בין חברות הביטוח ומוצאים לכם את הפוליסה הכי משתלמת ומותאמת לצרכים שלכם – לחצו כאן לעוד מידע

לכתבות נוספות בבלוג לחצו כאן

לעוד סרטונים, המלצות ותוכן מוזמנים/ות לבקר באינסטגרם.

אלה

ellatravelworld